Hejsan !

Postat: 2009-04-04, 20:08:32 | Publicerat i: Allmänt |

hejhej hanna här ;) 

I dag har jag varit och shoppat liite ,, två tröjor , en parfym , ett par glasögon , typ 8 "kort-strumpor" , och lite godis : D

Just nu kollar jag på ngn fil ( ngn barn film tror jag ) , typ kalle och chocklad-fabriken XP

Jag måste typ snart gå ut igen .. jag lovade sanna och mikan det förut och dessutom så ska jag lägga lite lappar i ngr brevlådor , det är ngt liknande " ansökan " , om det är ngn som behöver barnvakt... ( kanske inte så jätte kul men jag måste ju ha pengar )  : D

Nästa vecka har jag ju påsklov ( såklart ) .. och jag har nog inte så mkt att göra ,, jag ska väl rensa mitt rum ,, kanske drar ner till nova med ngn kompis ngn dag .. Kan ngn ge mig ngt mer förslag vad jag kan göra om jag skulle råka bli färdig med mitt rum fort ??

Och jag måste väl få mamma att leta efter där man kan anmäla sig till att dela ut reklam ,, sedan. Jag har blivit så att jag vill göra massa saker... bara jag får pengar XP  Jag är ju en sådan som vill ha mkt saker ,, eller inte MKT saker DYRA saker XP
Jag ska dessutom börja spara till en moppe och allt som tillhör den ... så jag vill ha mkt pengar , så jag kan dela upp det på hälften och ändå kan shoppa saker : D

Nej nu ska jag inte skriva så mkt mer ,, jag ska gå och göra lite popcorn elr ngt och kolla på robinsson 2009 : D

Puss O Kram Hanna
Janeth

Hej Hanna!

Kul att läsa din nya blogg :-)

2009-04-04 @ 20:21:29
hanna

Ja kul att du vill läsa och kommentera ; )

2009-04-05 @ 22:18:41
malin claar

hej gumman kommetnera i min blogg

2009-04-12 @ 22:26:48
Hemsida: http://malinclaar.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Jag orkar inte fylla i dessa uppgifter nästa gång x)

Du heter? :D

Din e-mail (syns bara för mig) :D

Din blogg, bdb, whatever x):

Vad du än vill säga, skriv de här :)