hejsan svejsan !

Postat: 2009-04-12, 22:03:10 | Publicerat i: Allmänt |

hejhej nu har jag inte skrivit så mkt på länge .. och kommer inte ihåg så jätte mkt vad jag har gjort ! Men i stort sätt har jag varit på bio , följt med ngr kompisar när dom gick påskkärringar , åkt till pappa och firat påsk , var idag hos emma och fira henne ( och påsk ).

När vi åkte från emma så skulle vi följa med mormor och morfar  .. jag hade jävligt ont i maagen och i benet ,, så jag var tvungen att gå och vila lite .

när jag kom hem så gick jag ut och var med grannarna .

Nu måste jag bara lägga upp en bild som säger 1000 ord .


Sandra L , May , och jag
Fan vad jag saknar er båda .. Sandra som är i USA och May som är i Spanien .
Längtar tills jag får se er igen <333


Ja nu har jag inte så mkt mer att skriva så ,, hejsvejs !

Lätta ditt hjärta:

Jag orkar inte fylla i dessa uppgifter nästa gång x)

Du heter? :D

Din e-mail (syns bara för mig) :D

Din blogg, bdb, whatever x):

Vad du än vill säga, skriv de här :)