hejsan

Postat: 2009-06-05, 10:43:55 | Publicerat i: Allmänt |

Sorry att jag inte har skrivit på länge  men jag har helt enkelt glömt bort de :/

Men iaf så har jag studiedag idag .. och har typ inge att göra XP Jag ska till pappa lite senare ,och andrea ska med ;) just nu sitter jag och kollar lite videoklipp på youtube , och har på tv ändå.
Jag ska väl försöka att hinna upp till Vttra en liten snabbis och träffa ngr kompisar :) men egentligen har jag massa saker jag måste göra innan jag åker upp dit  :P

I onsdags var jag i täby med jenny , vi hittade avslutnings kläder , de var en blå tunika från gina tricot , och ett par vita leggins från lindex , också ska jag ha ett par vita högklackar ( som ngr i min klass redan har sett mig i ) , och så ska jag sätta upp över håret och locka underhåret.

I går var jag med mamma i arninge , och köpte en blå bh som jag oxå ska ha på skolavslutningen (om ngn e intresserad ) XP vi var även hos Lena i går hon fyllde år.

Jag har missat 2 "träningar" i tisdags 1för att de regnade och för att jag var tvungen att städa rummet ( men de e stökigt igen ändå ) , i går för att de spöregnade så .. på söndag måste jag gå !! 

Nu har jag inte så mkt att skriva om
puss och kram

Janeth

Studiedag och inget att göra???

Hmm, ska man inte studera på sin studiedag, eller varför heter det Studiedag annars. Haha ;)

Hoppas allt är bra med dej Hanna! Kram!

2009-06-05 @ 20:18:24

Lätta ditt hjärta:

Jag orkar inte fylla i dessa uppgifter nästa gång x)

Du heter? :D

Din e-mail (syns bara för mig) :D

Din blogg, bdb, whatever x):

Vad du än vill säga, skriv de här :)