hej !

Postat: 2009-05-13, 07:51:11 | Publicerat i: Allmänt |

Just nu har jag inte så mkt tid egentligen men jag ska bara tacka Carro L som hjälpt mig att fixa headern :D stort tack <3
http://carromellens.blogg.se/ <-- (hennes blogg)

Och så ska jag snacka med hannah om att fixa min desige
http://nnissses.blogg.se/   <--- (hennes blogg)



Igår var jag hemma hos emma , och sedan gick vi till innebandyn .
När jag var hemma hos emma så snackade vi bland annat om hur vi ska färga och fixa håret ect. för det är så att emma hennes mamma sussi och jag ska ha en "tjejkväll" på fredag , och så ska jag sova över där .

Nej men nu har jag inte så mkt tid , jag ska packa matsäcken , gå och sminka mig och fixa håret , och så ska vi förmodligen hämta carro P och skjussa till centrum : D <3
För vi ska till etnografiska med hela 7an på studiebesök. skriver mer om det när jag kommer hem ;)

puss och kram från mig <3

Lätta ditt hjärta:

Jag orkar inte fylla i dessa uppgifter nästa gång x)

Du heter? :D

Din e-mail (syns bara för mig) :D

Din blogg, bdb, whatever x):

Vad du än vill säga, skriv de här :)