Hellu'

Postat: 2009-05-17, 00:46:59 | Publicerat i: Allmänt |

Idag har jag sovit över hos emma ( fredag till idag ) , och ska göra det í nattt oxå :D
Igår färgade vi håren , fixade naglarna , och var ute lite . Idag har vi varit ute och köpt godis , varit ute och kollat på euorovision, han sög verkligen !!!

Just nu försöker jag hóch emma att komma på ett bra nytt pea namn , jag vill skaffa de igen ..

.. också så lyssnar vi på musik :P

Men detta inlägg blir inte så långt .. för att jag orkar inte skriva mer nu :P

puss åh kram <3

Maria

Hej, jag har länkat dig på min blogg..

Kan du göra samma sak för mig? :)

<3

2009-05-17 @ 13:50:35
Hemsida: http://mmiaas.blogg.se/
Janeth

Hej Hanna! Vad mysigt det låter med en tjejkväll! Vi saknar dej. Kram från Skåne

2009-05-17 @ 15:22:17
Julia

Svar: Tack så jättemycket! :-D Blir så glad.

Jag använder olika schampon och balsam... men oftast Wella Lifetex, blåa förpackningar både schampo och balsam. ;)



Ha det jättebra! :-)

2009-05-25 @ 18:11:56
Hemsida: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Jag orkar inte fylla i dessa uppgifter nästa gång x)

Du heter? :D

Din e-mail (syns bara för mig) :D

Din blogg, bdb, whatever x):

Vad du än vill säga, skriv de här :)